svar på spørsmålsrunden

Hvilke blogger leser du? en del på topplista, nettenestea, cathinthecity, fotballfrue, kristinaandersen, idawulf og leneorvik

Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen? Vi har vært sammen i litt over 9 måneder 🙂

Hvordan ble dere sammen? Vi ble vel egentlig bare enige om det. Snakket en del med hverandre noen mnder før vi møttes, og etter det så forsatte vi og være med hverandre også utviklet det seg

Kan du ta mer outfits bilder og mer bilder fra hverdagen din? Ja, det kan jeg sikkert


Hvorfor har du flyttet ut alene i og med at du bare er 18 år? Personlige årsaker, men jeg hadde også lyst til å bli selvstendig å stå på egne ben

Hva jobber du som/med? Jeg jobber på Synsam. Det er en optikerkjede, hvor det blir tatt synsundersøkelser og hvor en kjøper briller/linser osv

Hva tjener du omtrent? Haha, really…

Hvor høy er du? ………. 160……. kjeften

Hva veier du? HVOR MYE VEIER DUUUU?

Trener du? Ja, går tross alt på idrettslinja

Savner du å bo hos foreldrene/familien din? Nei, gjør egentlig ikke det

Hva synes foreldrene dine om at du ikke bor med dem lenger? Det vet jeg ikke, jeg tror nok de synes det er helt greit

Hvordan fortalte du dem at du skulle flytte? Jeg sa det vel egentlig bare

Kan du svare på video? Hahahaha, nei. Hvor kleint er ikke det?

Noe du lurer på til neste gang?

5 kommentarer

Siste innlegg