busy busy

Dagene går i ett! Igår var jeg på skolen, deretter bar det rett oå jobb til klokken 18. Etter jobb reiste jeg og resten av kollegaene mine til Stavanger på Hall Toll. Der skulle vi på et “kurs”. Det var skikkelig gøy, med en slags svensk stand-up komiker som underholdt oss mens han fikk frem endel poeng som var ganske OK. Vi fikk også introdusert hva som er i rampelyset mtp. mote og selvfølgelig briller. Vi fikk servert tapas, kaffe og kaker. Jeg var hjemme halv 11, og kunne endelig legge meg… Lang dag med andre ord!

Nå skal jeg og Johannes straks til besteforeldrene hans på middag, og deretter skal jeg til nærbø og trene to svømmelag. Får se hvor mange innlegg jeg får presset inn dagene fremover med tanke på at der er så sinnsykt mye som skjer… hejjj

6 kommentarer
    1. Kjempefin blogg! 😀
      Har spørsmålsrunde på bloggen, kunne du kommentert med et par spørsmål, hadde jeg blitt superglad ♥
      -qreme.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg