ulemper ved å bo alene

Det kan bli litt ensomt til tider… Ikke så veldig ofte i mitt tilfelle, med tanke på at jeg har johannes som er hos meg eller omvendt hver dag

Det suger rimelig mye å vaske og rydde leiligheten

 Må vaske klær

Ta oppvasken

 Litt skummelt å komme hjem til en tom og mørk leilighet hvis jeg har vært ute til sent på natt ..

Må mekke mat selv

Det å ikke ha mor til å ta vare på meg når jeg er syk


Handle inn mat 

Bruke penger på så kjipe ting som dopapir og oppvasksmiddel liksom…

Starte på “voksenlivet” allerede når jeg er såpass ung. Dette er egentlig både positivt og negativt da

Ellers kommer jeg ikke på noe mer… Er helt klart flere positive sider enn negative 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg