svindlet på ebay

For føste gang (av ca. 200) har jeg faktisk failet på Ebay…. Jeg er så naiv, og tenker alltid at alle selgerne er seriøse og at de selvsagt vil sende pakkene jeg bestiller og betaler for. En gang måtte selvsagt være den første, og jeg ble rundlurt. Jeg bestilte dette fine paret på bildet under, og det suger jævlig mye at jeg faktisk aldri kommer til å få dem. Se så fine da….. Fuck you ebay. Fra nå av skal jeg gå innpå hver enkelt selger og lese hvilke tilbakemeldinger vedkommende har fått tidligere. Noen av tilbakemeldingene som var lagt igjen til denne selgeren var som følgende: “this seller is a LIAR do NOT buy from this person” og”waited for over a month, no shoes.. so dissapointed”. Nå fikk jeg i det minste en lærepenge, selv om det sugte å ende opp med å sløse penger og null sko.

5 kommentarer

Siste innlegg