livet er hardt azz

Hverdagen min har blitt svært stressende disse siste ukene… Jeg går ut av leiligheten 07:50, og er hjemme 18:00 tre dager i uken. Når jeg omsider endelig kommer meg hjem igjen går kveldende som regel til skolearbeid (hehe ja mm) og min kjære gulleklump. Da er jeg, som dere sikkert forstår, jævlig dæv. For å vise hvordan en trøtt og sliten skitog ser ut:

pretty nice

Skole og jobb er krevende, men det er nødvendig for en slik big girl som meg. Heldigvis vil det bli mindre jobbing fremover, med tanke på at sjefen har ansatt ei veldig hyggelig dame. Dermed blir forhåpentligvis bloggen mer prioritert. I tillegg til skole og jobb, trener jeg og en dumming i klassen to svømmelag på Nærbø. Dette er obligatorisk. Det er i hvert fall veldig lærerikt, og vi vil få igjen for det i faget vi har på skolen som heter ledelse. Idrettslinja er hard azzzz…

Nå har jeg plapret nok, og jeg skal faktisk i seng! natta bloggenxD<3333^^

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg