JUL I HETLANDSGATA


Var på julehandel og fikk handlet inn det siste nødvendige. Jeg drar til Oslo i morgen for å feire jul der, sammen med familien min 🙂 Derfor tok jeg på meg oppgaven å fikse julesokker til de to småsøskna mine. Tror (håper) at de kommer til like innholdet. Ellers skal jeg også mekke julesokk til min kjære! Elsker slike ting 😀

Ellers hadde jeg min siste dag på jobb i dag! Kommer til å bli litt rart å ikke ha så mye på agendaen hver uke, men det er egentlig ganske herlig med tanke på at dette halvåret har vært skikkelig hektisk. Nå skal skolearbeid virkelig prioriteres. Good girl. Håper dere får en fin lørdag! xx

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg