SVAR

Når begynte du å blogge?

I sommer, tror jeg

Hva slags juletradisjoner har du?

Står opp litt tidligere enn normalt, ser askepott og reisen til julestjernen mens jeg knasker julegodt også er det pinnekjøtt til middag og pakkeåpning om kvelden!

Favoritt drømmested?

Hawaii, Maldivene og USA

Favoritt farge?

Bebis rosa 

Hvor ville du helst reist i verden, hvis du kunne reist hvor du ville?

En av plassene jeg nevnte tidligere

Bilde av kjæresten din?




Hva var øverst på ønskelista til jul?

Penger

Hvorfor er du så pen?

haha, så fint sagt, tusen takk 🙂

Hva liker du best med å blogge?

Tilbakemeldinger fra dere 

Hvorfor startet du å blogge?

Jeg syntes det så gøy ut, så derfor valgte jeg å opprette en

Hvor ser du deg selv om 10 år?

Gift, fint og stort hus, 2 barn, utdannet som barnevernspedagog og eier av 10 Chanel vesker

Er du halvt utenlands eller noe sånt, isåfall hvor fra? Du er veldig pen!

Tusen takk! Jeg er araber, men er født i norge og har bodd i fosterfamilie så jeg annser meg selv som en nordmann selv om trekkene mine er utenlanske

Hva ville du tatt med deg på en øde øy?

Johannes

Hvor er dette antrekket fra?


Genser fra hm og bukse fra gt

Kan du begynne å skrive link til nettstedene du bestiller ting fra under bildene?

Det kan jeg:-)

Kan du lage en videoblogg en gang?

Haha, nei

Bor du nærme fra der du bodde før? 

Ja, ca 15 min med bil

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg