TANNLEGE ELSKEREN

Hei! I dag er jeg faktisk litt stolt over meg selv, for jeg har nemlig vært hos tannlegen! Sikkert mange av dere som ikke skjønner hvordan jeg kan bli stolt over noe sånn, men jeg har tidenes tannlege skrekk… Forrige gang jeg var hos tannlegen, i oktober/november, fikk jeg noen tabletter som skulle virke beroliggende, men de slo helt feil ut på meg. I steden for å bli “beroliget”, så ble jeg enda reddere enn det jeg er til normalt, og det hele endte opp med at eg skuttet bort tannlege “bordet” (du vet det de har utstyret på over stolen?) og styrtet hylgrinenes ut igjen, og griningen fortsatte i ca 2 timer videre hjemme i senga og til slutt sovnet jeg og sov i hele 6 timer. Haha… Modig jente. I dag takket jeg pent nei til tablettene og bet tennene sammen. Det er virkelig ikke bare bare, altså. Heldigvis er det over for denne gang!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg