mine seneste innkjøp, del 2

Gina tricot


Gina tricot

ebay

Gina tricot

bikbok

Gina tricot

ebay

 

Herlighet så kjedelig det er å ta bilde av hver enkelt ting… Det har min morgen gått til, altså! Haha. I neste innlegg blir det dagens antrekk tenker jeg, og senere kommer innkjøp i form av sko og sminke. Stay tuned! Det var foresten etterspørsel om jeg kunne skrive hvor de forskjellige tingene var kjøpt, og det fikser jeg selvsagt. Vet ikke hvordan jeg kunne glemme det i forrige innlegg. Vims, ja.

Nå skal jeg hive i meg litt mat og fikse meg før jeg løper av gårde på jobb ett par timer. Blir skikkelig digg med helg!

Ha en fin fredag. xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg