STRAWBERRIES FOR BREAKFAST


God dag fininger!

Mmm, noen som ble fristet? Hehe. Jeg hadde så lyst på noe søtt og friskt, så jeg kuttet opp jordbær og smeltet sukkerfri melkesjokolade. Det må være noe av det beste jeg vet! Jeg er virkelig ikke et frokost menneske i det hele tatt. Jeg er aldri sulten når jeg står opp, og jeg kan gjerne gå frem til ettermiddagstid før jeg inntar mitt første måltid. Det er ikke noe jeg kan styre, for det verste jeg vet er nemlig å dytte i meg mat når jeg ikke er sulten. Slik har det vært siden jeg var liten. Husker jeg alltid blånektet å spise frokost før skolen i mine yngre dager, og kastet alltid skolematen slik at mamma ikke skulle se at den ikke var inntatt. Jeg har ikke den største matapetitten kan man vel si! Denne “frokosten” inntok jeg i 14 tiden, så det er fremgang! Haha, er det bare jeg som er slik? Håper virkelig ikke det… Ellers har jeg en rimelig grei dag foran meg. Om en liten halvtime får jeg besøk av Johannes, før jeg fyker avgårde på jobb kl 16. Etter det blir det en tur på Elixia for å stramme opp den slappe musklaturen min. Herre, jeg har vært så elendig på treningsfronten de siste to ukene. Her må det skjerpes! Er jammen ikke lenge til bikini sessongen slår inn for fult, og da vil jeg ikke få panikk haha…

Håper dere får en fin onsdag! Det er absolutt ikke lenge til helg, og i mitt tilfelle – min fødselsdag som er på lørdag! Wuuuhu. 

xx Isabel

5 kommentarer
    1. det varierer litt med meg, men om jeg ikke har lyst på frokost, tar det ikke lange tiden før magen starter et orkester.. Dermed bør jeg ha noe tilgjengelig ganske tidlig på dagen, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg