MAKE-UP ROUTINE: lepper

God morgen! I dette innlegget tar jeg for meg den siste delen i make-up rutinen min, nemlig lepper.

Dette er de leppe produktene jeg bruker mest, og som jeg liker å varriere mellom. Personlig synes jeg at det er finest med nude lepper på meg selv, men av og til synes jeg det er fresh å piffe opp looken med enten røde eller magentarosa lepper. I det siste har jeg faktisk fått skikkelig sansen for røde lepper og har ofte det når jeg f.eks er på jobb. Det utgjør jo så mye! Dessuten gjør det at tennene ser hvitere ut, hehe. Det settes alltid pris på! 

Før jeg påfører den valgte leppefargen pleier jeg alltid preppe leppene godt i forveien. Jeg synes ikke at det er fint i det hele tatt med tørre og flakete lepper, og det vises spessielt godt med nupe lepper. Jeg skrubber alltid leppene med leppeskrubben fra Lush, som er avbildet over her. Den er super god, og ikke for grov. I tillegg smaker den kjempe godt – veldig søt, nesten som sukker. Etter det tar jeg alltid på en god, fuktighetsgivende leppepåmade (skrives det sånn?!). Den jeg bruker for tiden er en fra Elisabeth Arden, og den gir masse fukt og næring til leppene. 

Hvis dere lurer på hva fargene heter på de ulike produktene så må dere bare spørre i kommentarfeltet så svarer jeg der. xx, isabel

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg