HELGENS FESTLIGHETER

God mandag, dere!

Beklager for dårlige oppdateringer i helgen, da spesielt lørdagen. Jeg hadde fødselsdag, og det var så gøy! Ble vekket av Johannes på sengen med kake og lys, så han satte standaren tidlig altså. Ellers var vi ute og spiste før jeg hadde invitert en gjeng over på et bursdags vorspiel. Jeg, Michelle, Johannes, Eirik, Birgitte, Ådne, Harald, Robert, Marte, Hermund og Marius klemte oss sammen i den lille leiligheten vår – og det var bare så vidt det var plass i stuen. Haha. Det var en topp kveld alt i alt, og den ble avsluttet ute på byen i Stavanger. Fin 20-års dag med andre ord. 

Gårsdagen ble brukt til å rydde å vaske leiligheten, og det må seriøst være det verste som finnes dagen-derpå. Haha. Man tenker ikke alltid på det når man kjører på med vors. Det var hvertfall verdt det! Leiligheten ble fin å ren igjen – deilig start på en ny uke.

Nå skal jeg stikke å løpe intervaller før det bærer av gårde på jobb kl 16 – så jeg må hive meg rundt her. Ha en fin dag!

Hva har dere gjort i helga? xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg