torsdags tips

Hellu! 

Da var det på tide med et aldri så lite tips igjen, og denne gangen blir det også kosmetikk. Disse to produktene er helt fantastiske og jeg sverger til de på et daglig basis. Bruker de så og si hver eneste dag, og det med god grunn.

Med tanke på at overleppa mi er et kompleks for meg fordi at den er så liten, så er denne “lip maximizeren” fra Dior midt i blinken. Dette er en lipgloss som plumper opp lippene og gjør de litt mer fyldige. Når du påfører den kjenner du at det “prikker” litt i leppene, og da er prosessen i gang. Men, hallo – en får ikke restylane resultat. Jeg legger hvertfall merke til at de blir en smule større selv, og det er nok til at jeg elsker den. Jeg har prøvd så mange slike leppeprodukter som lover fyldigere lepper, men ingen har fungert for meg. Denne derimot gjør en liten og lett forskjell! 

Det andre produktet er en mascara base/primer, også fra Dior. Denne påføres før mascaraen, og den gjør at vippene får mye mer volum og blir en del lengre. Jeg elsker denne! Den utgjør en skikkelig stor forskjell, mener jeg. Jeg ser forskjell på vippene mine når jeg ikke bruker denne i forhold til når jeg bruker den. En absolutt must-have i sminkepungen.

Håper dere fant det interessant.

Nå må jeg løpe avgårde! Skrives. xx

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg