innkjøp: OSLO

Zara, 1159,-

Zara 799,-

gt 299,-

Mango 699,-

Hei! Fikk endelig rotet meg til å knipse bilder av innkjøpene. Jeg kjøpte ikke så mye denne gangen, mest fordi at planen egentlig var å ikke shoppe. . . Klarte ikke heeelt å holde meg til det som dere ser. Er så fornøyd med kåpen og skinnjakken, gleder meg til å ta de i bruk masse fremover. De er så classy og fine! Mamma måtte le når hun så hva jeg hadde kjøpt, for ca. hver gang jeg er på shopping ender jeg alltid opp med en pyntejakke. Jeg vet ikke engang hvor mange jeg har nå, men det er hvertfall min største svakhet. Haha! De var fine da, det får jeg trøste meg med….

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg