DAGENS ANTREKK

Hei! Fy søren for et nydelig vær vi har her i Stavanger disse dager. I går viste gradestokken nærmere 20 grader, og det er jammen ikke værst. Igår grep jeg muligheten til å kle meg lett og sommerslig, og det samme gjør jeg idag som dere ser. Er ikke hver dag solen skinner så det er viktig å utnytte det! Det er faktisk første gangen jeg bruker denne shortsen, og hvorfor – det vet jeg ikke. Den er jo så fin! Skal passe på å ikke glemme denne fremover. 

Nå tenker jeg å gjennomføre dagens treningsøkt. Klarer ikke bestemme meg om jeg skal løpe intervaller og kjøre styrke på overkropp på Elixia eller ta en joggetur i solen. Tror nok det må bli en solid styrkeøkt på meg, for jeg kjenner at gangsperren fra langrennsturen sitter igjen. Velkommen til mitt liv, fylt av ubeslutsomhet. Haha! Jeg får fundere videre og hive meg rundt.

Ha en fin dag <3

15 kommentarer

Siste innlegg