MORNINGS

 God dag fininger! ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nå ligger jeg strak ut på sofaen og funderer på hva jeg skal finne på i dag. En treningsøkt blir det uansett, men foruten om det er planene veldig usikre. Frister skikkelig å gå en tur, så kanskje jeg gjør det. Været tillater det hvert fall. Igår brukte jeg kvelden på å være skikkelig husmor. Jeg hev på x antall klesvasker, ryddet, vasket dysjen, støvsuget og fikk orden i klesskapet. Det trengtes, og herlighet så deilig det er når det er gjort. Er det noe jeg hater så må det være det å ha en rotete leilighet. Selv om jeg aldri finner igjen tingene jeg trenger etter jeg har ryddet. . . Hehe! Nå mangler jeg bare å rydde i kosmetikken, men jeg har helt seriøst ikke plass lenger. Jeg må finne på noe lurt. Nå ser det bare utrolig rotete ut fordi at jeg bare må klemme alt oppå hverandre for å få plass. Kanskje jeg bør ta hintet…? Eller ikke, hihi. “Im going to use up all of my old makeup before i buy new makeup” said no woman ever. Haha, håper noen av dere kjenner dere igjen!

Ha en fin onsdag, dere! Antrekksinnlegg kommer senere. xx <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg