INNKJØP OG OPPSUMMERING

Hei! Igår var jeg på en liten shoppingspree med Birgitte, før vi hadde en skikkelig digg jentekveld. Jeg kjøpte kun en leppestift og en lipgloss, da. Jeg må skjerpe meg på shoppingfronten (hehe, no shit), så derfor er jeg litt stolt over hvor flink jeg var. Det skjer ikke ofte at jeg klarer å holde meg i tøylene. Begge produktene er fra Bare Minerals og er super gode, og helt nydelige på. Lipglossen ser litt lilla ut, men på ekte er den nude. Den gir også plumping effekt, og det er et stort pluss for disse tynne leppene…

Ellers kjøpte jeg meg dette sukkersøte Marc Jacobs dekselet for en liten stund tilbake. Se så skjønn den er!

Jeg og Birgitte tilbringte kvelden i cribben min med deilig middag og en veldig smakfull dessert. Vi mekket kylling og ris, og hadde, som dere ser, jordbær dyppet i smeltet sjokolade til dessert. Dødsgodt! Digg med en koselig jentekveld i blant. 

 Nå har nettop roomien min komt hjem fra ferie i Kroatia, så jeg får jeg hive fra meg Mac-en og høre om turen! Litt sjalu…

 Skrives fininger!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg