A SUNDAY WELL SPENT

God morgen ♥ Jeg har helt glemt av å dele søndagen min med dere! Det var en så fin dag, så jeg skjønner ikke hvordag det kan ha gått i glemmeboken. I hvert fall… Været var helt nydelig, og på det varmeste viste faktisk gradestokken hele 26 grader! Er ikke det sykt? I April liksom? Den boblevesten føyk fort av, for å si det sånn. Haha! Jeg og Birgitte stod opp i rett tid etter en god dose med søvn. Da vi fant ut hvor fint været faktisk var kom vi oss ut i bilen og tok med Chihuahuaen hennes, Mille, og en annen hund vi passet på, med til Bore stranda. Det var helt nydelig. Utrolig morsomt å være rundt hunder igjen, de er jo så livlige. Haha – jeg må faktisk bare fortelle dere om Mille. Det var så utrolig morsomt da en hundeeier gikk med en stor, bamsehund litt unna oss. Tror du ikke den lille fjotten av en chihuahua begynner å bjeffe som om livet hennes stod på spill? Ikke nok med det – neida, hun skulle på liv og død løpe opp mot den og yppe seg til. Haha! Dødssøt liten gangster hund. Jammen godt vi hadde henne i bånd! Uansett. . Etterhvert kom Elias og Michelle også, og de hadde tatt med grill og grillmat. Dere kan tro det slo an!  

Senere på kvelden dro jeg på en “fjelltur” med Johannes, broren hans og et par kompisser av dem. Vi gikk opp på en utrolig fin plass, som ga oss den fineste utsikten jeg har vært vitne til på Jæren. En kan til og med se over til Stavanger, liksom. Det er ikke verst! Vi ble der til solnedgangen slo inn, og herlighet – det var nydelig! Jeg, som egentlig ikke er noe tur – eller naturmenneske, ble skikkelig fascinert. Der skal jeg dra med meg jentene en kveld å vise de denne fine, idylliske plassen. Så, som dere skjønner, var jeg rett og slett en skikkelig frilufts entusiast denne søndagen! Godt å finne på litt andre ting også, uten om det vanlige. Kort oppsummert; en veldig fin søndag. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg