KVELDSHYGGE

God kveld fininger! Puuuh, tenk at det allerede er onsdag… Herlighet – tiden går for fort! Dagen i dag har gått i ett. Startet dagen med jobb, og det surrehuet som jeg er hadde selvfølgelig klart å rote bort leilighetsnøkkelen. Det må være det verste som finnes, spesielt når en har dårlig tid. Ellers var det fire kjappe timer på jobb før jeg reiste til Johannes et par timer. Resten av dagen har jeg bare laget med deilig fiskemiddag og til dessert – se på bildet. Nammi!! Det må seriøst være noe av det beste som finnes. I tillegg er det super sunt! Denne gangen hadde jeg vanilje yoghurt 0% fett, bringebær, jordbær, musli og blåbær. Så godt! Haha, nå fikk jeg lyst på mer… Nok snikk snakk!

Håper dere har hatt en fin dag. Nå hopper jeg til sengs! Natta ♥ God klem!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg