THANK GOD

Hellu fininger!   Denne dagen har gått i ett. Endelig litt tid til å slappe av, haha. Jeg har vært på jobb, og gjort litt husarbeid blant annet. Sistnevnte er definitivt et stort ork, men gud så deilig det er når det er gjort! Ellers startet jeg dagen min med å ringe til alle Gina Tricot butikker i Rogaland, haha. Min tidligere favorittbukse of all time kjøpte jeg derfra, og det er faktisk over to år siden. Den var godt slitt med andre ord, så da jeg klikket meg innpå hjemmesiden til GT for å sjekke nyhetene så jeg at den samme buksa var back in stock!! Heeeelt grei timing, ass! Men – selvfølgelig var de utsolgt for min størrelse, så da fikk jeg litt panikk å måtte finne ut om butikkene i nærheten av meg hadde mer igjen. Til min store forskrekkelse hadde ingen fått de inn enda, så det var jo rimelig irriterende. Når jeg først ha noe, ja, da jeg virkelig ha det… Heldigvis så jeg at de hadde restocka på nettsiden tidligere idag, så da fikk jeg bestilt meg to stk!! Haha… Viktig å ha en i back-up når den er så elsket:-))) Har hatt litt panikk den de to siste ukene, så nå kan jeg endelig puste ut. Materialismen står sterkt i mitt liv altså… Føler meg litt dum, men herrefred – det er vanskelig å finne en bukse som faktisk sitter fint når en er så kort! Det er jeg nok ikke alene om å mene, tenker jeg.

Nå skal jeg nyte litt jordbær som kveldssnacks og koble helt ut med litt serie-titting. Deilig avslutning  

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg