RESTYLANE VS JUVEDERM


God kveld skjønne ♥ 

Dette er mitt første personlige innlegg her på bloggen. Tenkte kanskje det var på tide å åpne meg litt for dere. Jeg har tenkt på å fylle på leppene mine i over ett år nå, og endelig føler jeg meg helt klar til å gå gjennom med det. Jeg har alltid ment at overleppa mi så og si er ikke eksisterende, mens underleppa mi har en del mer fylde. Det har irritert meg i lang tid, og når man faktisk kan gjøre noe med det – hvorfor ikke gjøre det, da?Det tenker hvert fall jeg. Jeg synes at det er så sykt fint med juicy, fyldige og markerte lepper! Vet at mange er i mot plastikk kirurgi og inngrep, men who cares. Vi lever i 2014. Det er opp til en selv hva man vil gjøre med sitt eget utseendet, og det synes jeg at alle skal kunne respektere. Hvorfor folk skal ha ulike meninger og uttale seg om dine valg, som absolutt ikke påvirker deres liv på noen som helst måte, skjønner ikke jeg vitsen i. Nå skal ikke jeg ha en hel tale om dette her, men dere skjønner greia. Jeg skal selvsagt fylle på slik at det ser naturlig ut. Personlig synes jeg ikke at det er så fint når det blir for mye. Jeg skal på konsultasjonstime å høre hva de mener er nok mengde for meg.

Jeg både gleder og gruer meg til å gjennomføre det. Gleder meg fordi at jeg vet at jeg kommer til å forandre på noe som har irritert meg lenge, og gruer meg fordi at jeg er litt redd for hvordan det endelige resultatet kommer til å bli seende ut. Det som beroliger meg er det at hvis jeg ikke blir fornøyd så er det bare til å få en sprøyte med et stoff som løser opp fillersene – og poff, så forsvinner det i løpet av 2-3 dager. Dessuten varer det kun opptill 9 mnd, så må en evt. fylle på dersom en fortsatt vil ha det. Jeg har forhørt meg litt rundt med andre som har gjort det samme, rett og slett fordi at jeg var i tvil om hvilke “stoff” jeg skal gå for. Restylane eller Juvederm. Jeg har konkludert med at sistnevnte er det beste for meg, fordi:

♥ Det er et natulig stoff som vi allerede har i kroppen

♥ Varer lengre enn Restylane

♥ Ser mer naturlig ut

Iiiih, kjenner at jeg er skikkelig klar for en forandring! Jeg skal gjøre det på Terres Coloseum i Stavanger i starten av Juni. Håper ikke jeg backer ut… Haha!

12 kommentarer
    1. Juvederm er definitv best! har prøvd begge og restylane legger kun igjen små klomper så måtte masseres for å få noe resultat, tok det hele tre ganger før jeg ble rådet om å reise til stavanger på Coloseum og ta Juvederm, kjempe fornøyd! damen der var super hyggelig og flink. Hun har til og med egne metoder for å minske hevelsen! Lykke til

    2. Jeg testet det nettopp ut, ingen som ser det men jeg merker forskjellen godt selv. Har hatt lyst å gjøre det lenge (2 år)men følte meg litt tullete som skulle bruke penger på slikt, så en dag tok jeg mot til meg og tenkte pokker heller, jeg fortjener det! og gikk så opp til en klinikk med ei som har jobbet med det i 15 år.Fikk time 2 timer etterpå 🙂
      Lykke til. Forøvig synes jeg du har flotte lepper som de er nå.

    3. Så hva syns du var best? Jeg skal inn i morgen for første gang å må velge mellom Restylane eller Juvederm. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg