SPARKLES

                

Hei og god lørdag fininger! ♥  Jeg har vært på jobb både igår – og idag, så det er grunnen til dårlig oppdatering. Det beklager jeg! Jeg lakket neglene i den skjønne bebirosa neglelakken fra Lancome på jobb i dag, er den ikke nydelig? Jeg må alltid ha neglelakk på meg, føler meg rett og slett så mandig hvis ikke. Da jeg kom hjem valgte jeg å påføre litt glitter og sparkles også – for å oppnå det lille ekstra. Det er så lite, men det utgjør ganske mye i mine øyne. Så girly og søtt. ♥ 

Likte dere det? ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg