YOU WILL LIKE THIS

                         

Er ikke denne duppedingsen bare helt genial? Jeg fikk litt inspo fra et par av YouTube-guruene, og da fikk jeg lyst til å surfe litt på eBay på jakt etter noe jeg kunnne oppbevare alle de titalls leppestiftene mine i. Er det en ting jeg har en stor svakhet for så må det definitivt være nettop leppestifter. Jeg har alt for mange fra før, så hvorfor jeg stadig kjøper fler kan jeg ikke svare på… Haha! Viktig med 15 ulike nyanser av nude leppestifter, rosa, rød og gudene vet hva. Jaja! Jeg kom over disse beholderne til slutt, så jeg klikket dem hjem. Jeg har 3 stykker, og de er av god kvalitet. Dessuten koster de under 50-lappen! Man får det ikke bedre enn det, jenter! Du kan finne dem her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg