SNIKK SNAKK

God dag ♥ 

Sålangt har jeg bare slappet helt av i dag, og det er digg! Det er det søndager er til, ikke sant? Ellers har jeg planlagt treningsuka og uken generelt. Det blir litt jobb på agendaen og definitivt mye trening! Foresten – igår søkte jeg på en ny jobb! Jeg skal beholde den jeg har fra før av også, men jeg kjenner at jeg har litt for mye dødtid som jeg heller vil bruke på noe fornuftig nå som jeg uansett har mitt friår. Voksne Izza, hoho. Krysser fingrene for at jeg får den. Nå skal jeg hoppe ut av godstolen å gjøre klart et par innlegg til dere. Det er deilig å få det unnagjort slik at jeg har forhåndsskrevet innlegg som jeg bare kan klikke ut til dere når jeg har det travelt. Jeg hater når jeg ikke får tid til å oppdatere dere, så her har vi løsningen Nok prating fra meg. .

Ha en super søndag videre 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg