BILDEDRYSS

God kveld, dere! Nå ble det litt sen blogging fra meg, men vi kom nettop inn dørene. Dagen har bestått av shopping, shopping og litt mer shopping. Det kjekkeste jeg vet! Hihi! Jeg kjøpte ikke så mye selv denne gangen, jeg fant rett og slett ikke så altor mye fint… Det er jammen ikke ofte! Litt ble med meg hjem da, det meste jeg shoppet er til leiligheten. Good å freshe opp litt hjemme også i ny og ne. Ellers kjøpte Johannes seg en ny Calvin Klein klokke som er avbildet oppforbi. Var ikke den fin? Kjempe ren og classy. Og foresten, ser dere den deeeilige, belgiske vaffelen toppet med deilig is og sjokolade? DET smakte, det!! Jeg får vann i munnen av å se på den igjen… En ren kallori-bombe, men det får gå av og til. Det skal tross alt trenes bort igjen! 😉 Nå ble det så sent her, så jeg poster både outfit og innkjøpene i morgen. 

God natt fininger <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg