INNKJØP

God kveld fininger!  Har dere hatt en fin dag? Det har i hvert fall jeg – jeg har nemlig hatt en deilig fridag! Nå har jeg akkurat inntatt dagens middag. Jeg mekket i stand en deilig lasagne med hvitløksbaguetter ved siden. Døds godt, om jeg får si det selv. Hihi! Synd at jeg spiste for mye og er i matkoma nå… Ellers har jeg fått unnagjort en del bloggarbeid for de kommende dagene. Digg når det er gjort! På bildene over ser dere mine nyeste innkjøp, men jeg ser nå at jeg selvsagt bare har vist sånn ca. halvparten. . Haha. Flink blogger? 

Nå må  jeg hive meg rundt her! Ha en fin kveld videre. Snakkes 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg