17. MAI FROKOST

Hei og god dag skjønne  Gårsdagen var rimelig hard… La oss bare si at spybøtta ble fylt opp. Det var gøy frem til det smalt. Haha! Huff… Jeg skal jammen holde meg unna alkohol en god stund nå. Så denne 17. mai-en blir ikke tilbringt i bunaden som planlagt, men i sengen. Haha, herregud. . Jaja, man lærer av sine feil. Jeg vurderer å bli med ut ikveld, men da skal jeg definitivt være 100% edru. Regner med at jeg ikke er den eneste som har det litt drit i dag. Den derre 16. mai-en, altså…

Håper dere har hatt en litt mer vellyket feiring enn meg, og gratulerer så masse med dagen alle sammen! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg