NIGHTY

Dette ble en sen kveld. . Jeg har hatt en deilig fridag hvor jeg har trent og gjort husarbeid. De fleste timene i dette døgnet har derimot gått til serie-titting. Jeg har fått helt dilla på Teen mom 2, og er allerede på sesong 4. Haha! Dersom du er i faresonen for å bli gravid som ungdom vil jeg absolutt anbefale deg å se på det. Jeg får hvertfall avsmak på hele den der baby situasjonen i ung alder. Ikke missforstå – jeg vil ikke ha barn før jeg er 40 år liksom så jeg vil ikke si at jeg er i noe faresone uansett, men jeg merker det at den serien virkelig får frem hvordan det faktisk er å være ung mor. Vet det er mange som er i den situasjonen og flere som har lyst på barn når de fotsatt er super unge. Nå snakker jeg meg helt bort her, haha. Vet ikke hva jeg egentlig ville frem til med dette, men. . Whatevs! Nå hopper jeg til sengs. Morgendagen skal jeg sørge for at blir superduper produktiv! Både jobb og trenings står på agendaen.

                                                                                                                                         Natta lovers 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg