FREDAGEN

Hei og god søndag! ♥ Har jeg fått uttrykt hvor mye jeg faktisk elsker denne dagen? Søndager er så deilig, synes jeg! For meg betyr denne dagen chilling, serietitting, god mat, hjemmespa og restituere skikkelig til en ny uke. Ikke rart jeg elsker det, hihi! Jeg glemte helt å oppdatere dere om fredagen, jeg tok til og med bilder og alt. Det gikk bare i glemmeboksen, tydeligvis. . I helgen var det “Jærdagene” på Bryne, noe som innebærer masse mat-buer, jalla-buer, tivoli og masse tilbud. I tillegg var det helt latterlig nydelig vær, så det gjorde jo det hele så mye gøyere! Jeg, Michelle og Johannes dro på kinarestaurant og spiste lunsj etter at vi kikket litt rundt i gaten. Jummy mat – som alltid. Deff min favoritt restaurant! 😉 Og dere kan jo bare gjette hvilken av rettene som tilhørte meg. . . Haha! Jeeeepp, den nederste – kylling i soya UTEN grønnsaker. Fem år resten av livet! Haha, huff. Til dessert unnet jeg meg en aldri så liten belgisk vaffel toppet med sjokolade og melis. Mmmm!! 

                                                                                                                            ♥ FRIDAYS GEAR 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg