NYDELIG DAG

               

FOR et nydelig vær vi har hatt i dag!! Fy søren – jeg elsker Norge om sommeren ♥ Har dere nøtet denne fine dagen? Det har jammen jeg! Startet dagen med å gå ut på terassen iført jeans og en lett genser, men jeg forsvant fort inn for å bytte det ut med bikini. Haha! Hodet mitt er i “vintermodus”, virker det som.. Etter taningen ble kjedelig (jeg er av den rastløse typen), gikk jeg og Johannes ut på en aldri så koselig skogsstur. Deilig med en powerwalk i solskinnet. Tok ikke med meg kameraet, og det angret jeg fort på da det var så nydelig innover i skogen. Next time! 😉  


♥ Elsker denne søte bikinien fra VS ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg