hei og hade

Hei og god “morgen”! I dette øyeblikket befinner jeg meg nok på jobb, så dette innlegget er forhåndsskrevet. Viktig med litt oppdateringer selv om tiden ikke alltid strekker til! Jeg har dagvakt i dag, noe som ikke skjer så altfor ofte. Heldigvis, haha. Jeg hater å stå opp tidlig, så derfor har jeg uttrykt klart og tydelig på jobb at kveldsvaktene tar jeg med glede! Haha. Er litt deilig og jobbe dag også i ny og ne (når jeg først har komt meg opp av senga naturligvis) for da har jeg jo resten av dagen og kvelden til fri disp. MEN, det slår ikke det å sove lenge! 😉 Hihi!

Oppdaterer senere også selvsagt, snakkes 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg