FREDAGSKOS

                                            ♥ helgen ble ringt inn med en skikkelig karbohydratbombe…. Viktig å skeie ut i blandt, da! 

Hei! Hadde ikke så mye tid til overs igår – derfor ble det så sen antrekkspost. Det beklager jeg! Men – jeg hadde god grunn, da. Hele dagen min ble nemlig brukt på jobb. Veldig produktiv fredag med andre ord, og det liker jeg! Er så sykt digg å komme hjem etter endt jobbvakt å bare kunne slappe av med god samvittighet. Og nettop det gjorde jeg! Haha. Jeg og Johannes bestilte pizza og satte oss i stuen og spiste å maste i en liten evighet. ♥ Alltid like koselig! I halv 12 tiden fant vi plutselig ut at det hadde gjort seg meg en liten skogstur for å lufte hodet og bevege litt på skrotten. Det er skikkelig undervurdert, for herlighet så deilig det var! Godt å være litt sporty rett før leggetid. Nå, når dere leser denne innlegget, befinner jeg meg på jobb. Jeg har nemlig jobbhelg! 

Håper dere får en fantastisk lørdag! Skrives 

5 kommentarer

Siste innlegg