DEILIG LØRDAG

Hei og god søndag alle fine!

Gårsdagen var så gøy, og ikke minst produktiv. Er lenge siden jeg har følt at jeg virkelig har fått myyyye ut av dagen – men igår var jammen en slik dag. Skikkelig deilig! Dagen min startet med jobb kl 10, og ettersom det var helligdag stengte senteret tidligere enn normalt. Jeg jobbet bare til 15 istedenfor 18, og det er ikke til å klage over på en lørdag. Ikke hvilken som helst lørdag heller i dette tilfelle, men nemlig en skikkelig solfylt dag med 20 grader og knallblå himmel. Får det ikke bedre enn det ass! Jeg kom meg fort hjem å kastet av meg det svarte antrekket som jeg må gå kledd i på jobb, og hoppet i den deilige denimkjolen som jeg postet outfit-innlegg av igår. Etterhvert bar det avgårde til Johannes hvor grilling med kompissene stod for tur. Mmm! Vi endte kvelden med en liten date på Peppes Pizza hvor vi tok oss en deilig dessert og noe godt i glasset. Kosetid 

 I dag er været minst like supert så noe må jeg finne på! En ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg skal hive på meg bikinien og komme meg ut i solsteken! Har dere hatt en fin helg, forresten? Det er så deilig med langhelg – og for min del er det ikke jobbing før på onsdag! Hihi. Blir deilig med litt fri ettersom jeg har jobbet en hel del den siste uken. Jeg har med andre ord ingen unnskyldning til å ikke poste innlegg tett og ofte! Derfor lurer jeg på om dere har noen spesielle ønsker å komme med? Jeg tenker å svare på spørsmålsrunden i slutten av neste uke, så husk å still de spørsmålene dere måtte lure på i dette (link) innlegget! 

Ha en fin dag, dere! Vi skrives 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg