bildedryss: tur til Hølen

Hellu! Jeg og Johannes gikk en koselig tur her om dagen. Vi gikk til Hølen, fra Kverneland. Deilig tur i frisk natur! Egentlig er jeg ikke et tur-menneske i det hele tatt, men jeg må ærlig innrømme at jeg har fått litt sansen for det den siste tiden. Det er undervudert! Spessielt gøy er det når man kan sprade rundt i de letteste klæna og kunne tæne samtidig som man får unnagjort litt fysisk aktivitet. MEN – jeg vet med meg selv at når høsten og vinteren kommer så blir det lite turgåing på meg. Haha! Da er det ikke gøy lenger. Kulde, vind og grått vær gjør det mindre fristende ass. På hjemturen tvang jeg Johannes til å ta utallige forsøk på hoppebilder. Haha, kan ikke akkurat si at resultatene ble så sykt bra akkurat… Se selv:

                                                                                                                                 – forsøk nr. 1 – 

                                                                                                                     – forsøk nr. 2: flexet og klar! –

                                                                                                                      oooooog….. nei.

8 kommentarer
    1. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://www.vektlofterjenta.com/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    2. Kroppen din er perfekt! Ikke for tynn eller for trent!
      Flere jenter skulle hat din utstråling og kropp 😉

    3. På grunn av alle operasjonene ville jeg gjerne se hvordan du så ut før. Helt sinnsykt vilt vakker. Jeg hadde vært stolt av hver bit om jeg var deg. Ikke forandre deg for mye, det går ikke ann å forandre igjen. Om kjæresten støttet deg i alt du tenker om kroppen din bør du finne en ny… Se på disse bildene! Kan ikke bli mer perfekt. Du var perfekt.
      Jeg bryr meg om deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg