just ordered

klokke HER / lilla og rosa case HER / hvit bandage croptop HER / maclader HER / rosa rose case HER        ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Jeg surfet litt på ebay og kom over disse tingene. Noe måtte jo klikkes hjem, haha! Jeg har behersket meg veldig når det kommer til shopping i det siste, om jeg får si det selv, så derfor tenkte jeg at jeg fortjente litt. Unnskyldninger.

Forresten, et lite tips fra meg; dersom dere plutselig trenger ny maclader så anbefaler jeg dere til å bestille fra eBay. Altså, en ny lader i butikk koster jo nærmere 800,- kr og det er jo bare latterlig. På eBay får du den til en 200-lapp, liksom. Det gjorde jeg sist jeg var i nød! Super smart og en del penger spart. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg