week-end

                                                                                  – Vannmelon er en fin ting. Du spiser, drikker og vasker ansiktet samtidig. –

God morgen! Dette må være en av de slappeste helgene i historien for denne frøkna. Haha, jeg har rett og slett ikke funnet på noe gøy. Foruten om en koselig jentekveld på fredagskveld, da! Det var skikkelig kos. ♥ Det ble sleepover i cribben med take-away, og selvfølelig en hel del masing i munnen på hverandre. Hehe – en typisk girlsnight med andre ord!

Lørdagen valgte jeg å bruke fornuftig, så derfor tilbringte jeg den like så godt hjemme hvor jeg fikk unnagjort en del husarbeid, trente og fikk besøk av to veninner. Angret meg litt når kvelden kom og jeg ikke hadde lagt noen planer og det absolutt ikke fristet å dra på byen, men det løste jeg med deilig pasta og “Orange is the new black” på skjermen, iført koseklærne. Jeg kan hvertfall ikke klage på at jeg er sliten etter denne helga, for den har nesten bare bydd på avslapping! Haha. Godt det også, av og til. Ellers reiste Johannes til Nice med guttegjengen på fredag, og for å være ærlig så savner jeg han dødsmasse allerede. Jeg mener, han har kun vært borte ei helg…? OG han har 15 dager igjen… Haha, herregud. Hvordan skal det gå? Ikke vet jeg, for jeg hater å sove uten den trygge armkroken hans. Nok kliss… Han koser seg i det minste kjempe masse, så det gleder meg! 🙂 

Nå får jeg runde av her og komme meg i treningsklærna – geriljaintervaller står for tur! Lets do this 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg