så var det mandag igjen

God mandag, skjønne! Ny uke – nye muligheter, wuuuhu! 😉 Dette skal bli en fin uke, det skal jeg sørge for. Jeg ska være produktiv, trene masse og ha en hel del “me-time”. Jeg merker at jeg må bli flinkere til å ta tid til å ta vare på meg selv i hektiske ukedager, men det skal jeg passe på å være flink til denne uka. Rett og slett koble litt ut og gjøre ting som jeg virkelig nyter og synes er gøy. Litt shopping, kanskje? Haha! Her tar man hver og en mulighet til å bruke som unnskyldning til å svi kortet litt. Håper ikke jeg er den eneste. . Nå står jobb for tur, og deretter bærer det avgårde til Elixia for en kveldsøkt. Kjøleskapet må også fylles opp – masse frukt skal kjøpes inn. Jeg elsker frukt, og må alltid ha det tilgjengelig. Det er så lett å bare gi etter å ta en sjokolade eller andre kalloribomber når søtsuget slår inn, men dersom jeg har frukt i hus er det ingen problem! 1. det er mye bedre enn godteri i mine øyne 2. det er sunt. Win-win! 

Ha en super start på uken! xx 

4 kommentarer

Siste innlegg