litt depping

Hei! Beklager for dårlig oppdatering siden igår, men jeg har faktisk en god begrunnelse. Jeg ligger nemlig strak ut i sengen med både feber og noe jeg mistenker er influensa. Denne uken blir nok ikke så fantastisk som jeg hadde håpet på, haha. Huff, jeg hater å være syk. Egentlig har jeg ingen grunn til å klage da jeg er så heldig å så og si aldri er syk. Bank i bordet. Det hele startet da jeg våknet igår og følte meg litt rar i formen, men det trosset jeg og tenkte at det ikke var noe galt. Jeg dro avgårde på jobb, og etter to timer ble det så gale at jeg bare måtte komme meg hjem under dynen. Krysser fingrene for at jeg blir frisk i en fei – å være syk er det kjedligste jeg vet om.

– Jeg slenger med et par bilder jeg tok her om dagen, og da jeg var på en aldri så liten shoppingrunde på Kvadrat. –

                                                                                                     – Ralph Lauren: skjorte / Zara: skjørt –

  

                                                                                                 – måtte selvsagt innom Mac-butikken. Er umulig å gå forbi! –


4 kommentarer

Siste innlegg