pang-start

Mandag! Jeg startet dagen med denne digge frokosten. Mmm! Det må faktisk være blant det beste jeg vet, og i tillegg er det super sunt! Win-win, ass. Nå ska jeg se siste episode av KUWTK før jeg fyker avgårde på jobb. Etter det blir det en kjapp styrkeøkt på Elixia før jeg endelig kan ta kveld. Denne uken starter med andre ord skikkelig produktivt, og det liker jeg! Er deilig når jeg føler at jeg har masse på agendaen, for da går dagene så mye fortere. Og de kan faktisk ikke gå fort nok denne uken, for på søndag kommer endelig Johannes hjem! Gleder meg såååånn til kjærestekos igjen.

2 kommentarer
    1. Det der så jo bare utrolig godt ut! HA en fortsatt strålende mandag 🙂
      Prøvde å legge deg til som bloggvenn men fikk det ikke til så legg meg gjerne til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg