produktiv mandag

Hei! Startet nok en uke med ett pang – klokken 09:30 trippet jeg inn på jobb, klar for å få opplæring i “sjefsrollen”. Sjefen tar nemlig ferie i tre uker etter at jeg kommer hjem fra Rhodos, og da skal jeg tre inn i hennes sko. Gru-gleder meg! Blir selvsagt en kjempe fin erfaring å få med seg videre, og jeg tipper at det kommer til å gå kjempe fint. Jeg har blitt lovet en “check-liste” og “oppskrift” på alt som må gjøres og huskes på. DA kan det vel ikke gå galt? Det blir full jobbing på meg hver dag i slutten av ferien, men det klager jeg absolutt ikke over. Deilig å ha noe fornuftig å bruke dagene mine på for jeg har nemlig slacket og slappet av nok allerede. Hehe!! Arbeidsdagen gikk latterlig fort i dag, for plutselig var det tid for å gå hjem. Det skyldes nok at vi hadde Bare Minerals kurs og da fyker tiden. Er så gøy å lære masse nytt og ikke minst få inn nye, spennende produkter i butikken. Jeg klarte selvsagt ikke å dy meg, så et hudpleieprodukt ble blant annet med meg hjem. Viser dere innkjøpet imorgen! Etter jobb måtte kjedelige ærend gjennomføres, som for eksempel få nytt pass ettersom jeg skiftet navn da jeg ble 18 år og enda ikke hadde fått det unnagjort. Hva da sent ute?! Og jeg fant fort ut at jeg ikke var den eneste som trang nytt pass – jeg mener, hele lensmannskontoret var stappet av stresset folk som trang både nød – og fornyelse av pass. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg stod rett opp og ned og ventet i EN TIME før det endelig ble min tur. Dagens moral: husk å få viktige ting gjort før det nesten er for sent. Altså, jeg reiser om 12 dager… Vi får se om jeg blir nødt til å svi av enda ett par hundelapper på et nødpass dersom det nye passet ikke detter ned i postkassen min innen avreise datoen. Håper ikke det – det er jo så kjedelige penger! Jaja, nok snikksnakk fra meg. Nå skal jeg straks stupe i seng for jeg skal tidlig opp på jobb i morgen også. Kun i et par timer da, så jeg lover at denne bloggen skal få en real oppfriskning. Jeg føler at innleggene i det siste har vært så-som-så, men det skal fikses på!! Hater å slenge ut innlegg som jeg ikke er fornøyd med, men da tenker jeg at det er bedre med et innlegg enn ingenting…? Hva tenker dere?

Vi skrives skjønninger! Håper dere har hatt en fin uke-start. La oss gjøre denne uken superfin, dere!! xx

9 kommentarer
    1. Ina: Hei! Det er to år siden jeg var der, så jeg føler ikke helt at jeg har helt roen. Hehe! Men jeg kan i hvert fall fortelle deg så masse som at du finner alt du trenger i Oxford Street. Der finner du Victorias secret, topshop, nike store, selfridges (sminke), Boots (sminke), forever 21, urban outfitters. Ha en kjekk tur, det blir sikker supert gøy! 😀

    2. Hei! Kunne du sagt i fra her når du fikk passet ditt? Er i nøyaktig samme situasjon som deg, og skal bestille nytt pass i morgen. Hadde vært greit å vite om jeg er nødt for å bestille meg nødpass eller om jeg kan satse på det kommer innen den tid! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg