you’ll love this

Hellu lovelies!

Jeg gikk til innkjøp av dette acne-drepende produktet her om dagen. Ettersom at jeg har fått testet det ut et par dager nå føler jeg at jeg bare må tipse dere om dette fantastiske produktet. Min hudtype er forholdsvis normal og jeg er veldig heldig som har ren og klar hud til vanlig. MEN – av og til får jeg en kvise her og der og da kan jeg love dere at det er full panikk. Haha, så dramatisk men oh so true. Jeg har derfor vært på jakt etter det perfekte produktet som healer/demper kvisen i en brennende fart, men som også har dekkevne. Jeg hater når jeg påfører et produkt og må klæsje på med concealer over. Da kaker det seg lett opp og dèt ser ikke bra ut. En annen viktig faktor for meg er at produktet ikke skal tørke ut huden. Det er så slitsomt!

Dette pudderet, dere… FANTASTISK! Det gjør alt jeg ønsker. Den kan brukes som en slags concealer under/over sminken ettersom den har en grei dekkevne. Spesielt god er den på å fjerne rødheten umiddelbart. Den er veldig effektiv på å redusere størrelsen/hevelsen på kvisen også, og dèt fort! Dette produktet får jobben unnagjort, altså. Ellers tørker den ikke ut huden, som er et veldig stort pluss for meg. Personlig liker jeg å bruke denne døgnet rundt. Jeg har den med i kveldrutinen samt i morgenrutinen min. I løpet av dagen toucher jeg gjerne opp litt dersom jeg føler at rødheten begynner å komme frem igjen. Jeg tyr til denne når jeg er bekymret for et område som jeg føler at det er en del urenheter og er redd for å få breakouts, eller når jeg allerede har eksisterende kviser. Det er bare til å dabbe litt av pudderet der du skulle ønske for å forminske urenhetene. Det tar et par dager før kvisen(e) går bort, men den gjør definitivt prosessen mye kjappere. For dere som er litt ekstra interreserte; dere kan lese rewievs av produktet på Sephora sin nettside her.

Et definitivt must-have i min sminkepung!

                                             – Slik ser pakningen ut. Den koster 279,- kr og kan blant annet fås kjøpt hos Fredrik & Louisa parfymerier 🙂 – 

5 kommentarer
    1. Har lenge hatt lyst til å prøve produktene til Bare Minerals generelt, lest mye bra om de – så burde snart ta et hint, hehe 🙂 Bra tips da, tror ingen jenter liker å ha synlige kviser.. : Og med foundation ser man liksom svett ut, ikke særlig lekkert -.-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg