HUGO BOSS

                                      

Hellu! I dag har jeg en velfortjent fridag, og den skal nyyyytes. Jeg og Johannes skal på joggetur opp til “Tommelen”, en nydelig fjelltopp med en sinnsyk utsikt. Vi har handlet inn masse deilig frukt og snacks som vi skal kose oss med 🙂 Gleder meg! Ikveld skal vi på Egon å spise middag, så denne dagen blir rett og slett en skikkelig kjærestedag. ♥ 

Ser dere foresten den nydelige lommeboken på bildene under? Johannes var som tidligere nevnt på guttetur til Nice, og da han kom hjem overasket han meg med denne lukseriøse skatten. Se så fin!! Så enkel, men samtidig classy og minimalistisk med fine detaljer i gull. Akkurat slik jeg liker det! Flinkingen min 🙂 Jeg ble litt overasket faktisk – for la oss være ærlige… Vi er alle litt nervøse når gutter skal ut på handel til oss jenter. Haha! Men han traff jammen blinken!! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg