yummi after workout snack

Reklame

                            

Hei! Jeg har inngått et samarbeid med Fitnessguru, og i den sammenheng fikk jeg tilsendt litt goodies. Jeg fikk blant annet proteinpulver i to smaker; kiwi yoghurt og vanilla white chocolate. Sistnevnte var kjempe god, men den bør helst blandes ut med melk i steden for vann. Da blir den litt mektigere og mye bedre på smak. Proteinpulver er helt supert å innta etter en treningsøkt da det er rikt på proteiner (no shit). Ettersom en bryter ned musklaturen under treningen er det veldig viktig å fylle rikelig på med proteiner som er “byggestenene” til musklene, for å bygge dem opp igjen. Jeg er utrolig dårlig på å få i meg mat kjapt etter trening, og derfor er det kjempe greit for meg å ha en shake lett tilgjengelig slik at jeg lett kan konsumere den rett etter økten.

Du finner nettsiden deres her. De har et supert utvalg av ulike kosttilskudd i tillegg til gøyale, sunne matoppskrifter. Det liker vi! 😉

                      

                                       

                                            

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg