white and simple

                                                                                     – Jeans, cardigan og topp fra Gina Tricot / sko HM / sunnies eBay – 

Hei og god tirsdag, fine leserne mine! Denne dagen har vært fin sålangt – jeg har fått trent, grillet og mekt i stand et deilig festmåltid med kjæresten og nå koser jeg meg med litt serie-titting. Planen var å løpe et par ærend, men da jeg var ferdig fiksa åpnet himmelen seg og det høljet ned. Ikke så kult! Derfor forskyver jeg det til i morgen heller – i dag er det inne vær. Hihi! Jeg tok foresten bilder av det nammi måltidet fra idag, så det poster jeg i morgen. Jeg stod for den røde risen, har dere smakt det?!?! DRIT GODT! Mamma laget alltid det da vi var små, og endelig har jeg lært meg hvordan jeg skal få den til å smake like godt som hennes. Dere kan tro jeg har slitt… Haha! I dag derimot hadde jeg henne på Face-Time slik at hun kunne vise og forklare meg steg for steg. Jammen ble den god, også! Nammis. Nå skal jeg kose meg videre med de klissete seriene mine. Ha en fin kveld videre! xx 

4 kommentarer

Siste innlegg