new in

– Kremskygge fra Bare Minerals (super fin!!!), ny favoritt mascara fra YSL, linerpen fra Youngblood (super å lage “winged-liner” med!), lipglosser fra Elisabeth Arden som jeg var så heldig å få på jobb, øyesminke-fjerner fra Lancome, supersøt bebirosa lakk fra OPI. –

Haha, jaaaa – igjen!! Bare begynn jobb på parfymeri å føl de samme abstinensene for ny make-up… DA vil du forstå! Hehe…. Neida! Joda. Vi fikk jo, som jeg nevnte tidligere, inn Bare Minerals i butikk for ikke så lenge siden og da jeg gransket i hyllene fant jeg en nydelig skygge som er sånn champagne-lyyyyslysgammelrosa-ish (haha oki?). Den var dødsfin, så derfor måtte den selvsagt få bli med hjem! Ellers trang jeg ny liner og sminkefjerner ettersom jeg reiser til Hellas og vil bruke vannfast mascara for det meste. Jeg har foresten funnet en ny favoritt kombo innen mascaraer! Kan godt vise dere i et eget innlegg, men det er hvertfall denne jeg kjøpte fra YSL og en fra Dior som nylig ble lansert. De to er heaven made! En får suuuper lange dådyr vipper med masse volum. Akkurat slik jeg liker det! 😉 Bare skrik i fra dersom det er ønske om et innlegg.

                                                                                                                                               – se så skjønn – 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg