dagens og Peppes date

For et fin vær!!! Herlighet. Jeg har så og si smeltet bort i sola i hele dag. Da Johannes kom hjem fra jobb koste vi oss med vannmelon (my fave) i solen før vi tok turen til Peppes for en date med Elias og Michelle. jeg bestilte calzone og trodde at det var en liten, passelig porsjon for meg men neida… Altså, den var drit svær! Haha. Tror jeg klarte å klemme sånn ca. 1/3 i meg. En koselig dag har det hvertfall vært! Har dere også fint vær? Det er så digg!! 😀

Jeg knipset et par bilder fra daten foresten:


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg