sunday funday


Søndag! ♥ Favorittdagen etter lørdag. Jeg vurderte å gå ut igår og drikke meg fin på vin, men sofaen fristet en hel del mer. Sånn er det med 20 timers jobbing på 2 døgn. Serveringen på fredag gikk forresten supert – jeg knuste ingenting og mistet heller ikke noe i gulvet. Ikke verst comeback i servitør-rollen ass! I slutten av kvelden fikk jeg meg helt spontant fast jobb der, på Mathallen restaurant altså. Fornøyd pike! Restauranten åpner faktisk ikke før på mandag! Så spennende!! Jeg var i grunn ikke på jakt etter en til jobb da jeg skal fortsette å jobbe på parfymeriet til høsten, men når jeg fikk tilbudet kunne jeg ikke takke nei. Det gjør jo ikke akkurat vondt med litt ekstra inntekt nå som jeg skal bli student og greier. Det får meg til å tenke på at jeg faktisk ikke har meddelt at jeg har fått studieplass til høsten! Herlighet, hvordan kunne jeg glemme det? Haha! Hvertfall, 20. august starter jeg på vernepleier studiet ved Diakonhjemmet Høyskole på Sandnes. For å være ærlig er lysten og motivasjonen sånn halvveis tilstedet, men det er nok bare fordi at det har vært dødsdigg å hatt et friår til å slacke, jobbe og ellers gjøre akkurat det jeg ville. Men – utdanning må man ha! Tipper nok at jeg kommer til å trivs kjempe godt og at alt blir bedre når jeg først kommer i gang. Det blir bra! Tenk at om tre usle år er jeg ferdig med alt av skole og er ferdig utdannet!! Det er litt sykt å tenke på, og det får meg definitivt til å føle meg litt gammel. Hehe. Det hører vel med når man vokser til.

Frem til nå har jeg bare latet meg og klikket hjem et par plagg – en veldig rolig start på dagen med andre ord. Det er skjønnheten med søndager i mine øyne. ♥  Man kan ta seg god tid til alt, for som regel er det ikke noe som haster eller noe spesielt man må ta seg til. Hva jeg skal finne på senere er fortsatt noe uvisst, men en ting vet jeg hvertfall og det er at jeg skal få trimt denne kroppen! Ble ikke mye tid til det denne uken da jeg jobber såpass mye som jeg gjorde. Neste uke blir det minst like mye – om ikke mer. Er så digg når arbeidsdager er overstått og jeg kan legge meg med super god samvittighet. Som dere sikkert har skjønt så elsker jeg å være produktiv å føle at jeg bruker dagene mine fornuftig, og nettop det har hver dag denne uken vært. Me likey! 😉

Skal dere finne på noe spennende i dag? Jeg håper dere får en fantastisk fin avslutning på uken. Skrives fininger! ♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg