min vei


Dere vet den følelsen av glede man får når man føler at ting begynner å falle på plass? Når ting går din vei? Når du føler at du endelig får ting til? Den følelsen sitter jeg med nå – og det er så sinnsykt deilig. I det siste har jeg hatt en del oppturer. Det er så ubeskrivelig gøy! Jeg trives så godt på jobb hvor jeg får jobbe med en av mine store passions, sminke. Jeg har fått en til jobb selv om jeg ikke var på utkikk etter en til, men da jeg fikk tilbudet nølte jeg ikke et sekund. Jeg kom inn på førstevalget av studier. Jeg drar til Oslo på torsdag og tar meg en velfortjent langhelg i hovedstaden. Jeg har begynt på lappen – endelig! Haha. Jeg har bestemt meg for hvilken bil jeg vil ha. Yes, der har dere noen fine ting som skjer i livet mitt som jeg er så takknemlig for. Det er ikke lenger et ork å komme seg på jobb, selv om det ikke er så utrolig mye å gjøre nå i fellesferien. Det kan fort bli litt kjedelig når det er lite folk på senteret når sola steiker ute, men det å kunne hjelpe kunder med å finne den rette leppestiften eller det å kunne anbefale min favoritt mascara for så få gode tilbakemeldinger gjør det hele så gøy og givende.

I går øvelseskjørte jeg foresten, for første gang på typ to år. Og dere? Det gikk supert!! Det bar rett ut på motorveien, selv om jeg var litt skjelven der jeg satt bak rattet i 80 km/t vil jeg nå si at det gikk bra. Haha! Jeg hadde aldri trodd at jeg hadde roen på kjøringen, men det hadde jeg visst. Jeg kom på at jeg har glemt og fortelle dere at Michelle flyttet ut fra leiligheten for to dager siden. Hun skal flytte inn med kjæresten, så nå bor denne jenta alene igjen. Ikke at det kommer til å bli en stor overgang for meg, jeg har tross alt bodd alene de siste 2,5 årene før hun flyttet inn. Blir litt trist å ikke ha henne som roomie lenger, men vi kommer til å treffes masse på både jobb og skole etterhvert. 

Nei, nå ble det mye masing fra meg. Jeg kom hjem fra jobb for drøye to timer siden. Resten av kvelden skal jeg bruke til å samle opp masse energi og legge meg tidlig. Jeg skal nemlig jobbe dobbelt opp både i morgen og på fredag. Mathallen fra 09-15 og Skin Tonic 15-20. Travelt, men produktivt! Akkurat slik jeg liker det 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg