stor dag i morgen!

Hey lovelies! Åh, for en fin dag dette har vært. Jeg har hatt en deilig fridag, noe som var skikkelig etterlengtet ettersom jeg har jobbet doble skift i det siste. Fra morgen til kveld. Derfor tok jeg i mot denne tirsdagen med et stort glis! Jeg hadde egentlig tenkt å sove ekstra lenge, men hva tror dere skjedde? Joda – jeg våknet 10 idag tidlig… Jeg brukte morgentimene på å dra meg skikkelig lenge i sengen med mine favorittserier og skikkelig avslappning. I kveldinga stod shopping og middagsdate på agendaen. Jeg fant meg et par fine skatter – viser dere selvsagt ved en senere anledning. Skal knipse bilder til dere i morgen 🙂 Fant meg blant annet det perfekte paret med høstboots. Jeg elsker de!

MEN, over til overskriften! I morgen er det to store ting som skjer for denne frøkna:

1. Jeg starter min første skoledag på veien til bacheloren min. Herlighet, kan dere tro det? Det har faktisk gått et helt år siden jeg sist satt på skolebenken… Jeg har litt blandende følelser, men jeg tipper at alt faller på plass og at motivasjonen kommer krypende tilbake når jeg først kommer i gang. Det virker som et stort ork akkurat nå, men altså – utdanning må til! Dessuten er tanken på at jeg kun har disse tre årene igjen på skolen før jeg har en utdanning veldig motiverende i seg selv. Om tre år er jeg helt ferdig ! Ferdig for godt! 

2. Jeg har min første kjøretime. Det er jammen på tide, haha! Det virker bare så sykt kjedelig og tanken på å lese til teorien dreper meg. . Men den skal i boks innen denne mnden! Krysser fingrene for at jeg består 😉 Jeg tror ikke at det blir så vanskelig egentlig, i og med at jeg har hatt scooterlappen i 4 år. Jeg kan reglene, skilt og alt slik men bremselengde osv er jeg helt blank på.

gina triot jeans / jimmy choo clutch / nelly sko / dior lipgloss / ebay skjorte

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg