tigerstaden


Det er bare noe med hovedstaden som fascinerer meg…

Nå har jeg vært i Oslo en del helger disse siste to mndene, både jobbrelatert og på privaten. En ting er sikkert – jeg elsker byen. Jeg elsker alt livet. Alle de fascinerende folkene. At folk kler seg akkurat slik de vil. Inspriasjonen man fanger opp mens man tråkker i Karl Johans gater. Shoppingen. Familien min. Bylivet. BYLIVET, dere. Herregud så gøy det er å gå ut i Oslo. Jeg elsker det. Så sinnsykt god trøkk og upåklagelig stemning. Denne Osloturen ble nå i hvert fall dyr og tusenlappene føk, men hey… Av og til må man rett og slett belønne seg selv. Jeg fortjente den shoppingspreaen, de dødsgode drinkene og den deilige maten 😉 Jeg dro dit på fredagskveld, og Birgitte fløy ned på lørdagsmorgen. Vi koste og sååå utrolig masse! Det blir absolutt ikke lenge til neste jentetur dit, ass. Jeg kom hjem på mandag, tok et tidlig fly slik at jeg landet i tide for og rekke jobb kl 16. Fullt kjør! 

Jeg knipset en del bilder med både kameraet og mobilen, og i dette innlegget tenkte jeg og bare smelle ut snapshottene jeg tok med iPhonen:

– Baroque, hvor det blant annet ble litt for mye champis  En forvirret Birg i resepsjonen –

♥ ♥ 

– Selfie med sissy før vi dro ut på fredagskvelden for og ta et par drinks  Tok med lillesøsteren min og bffen hennes og koste oss på Fridays ♥ En liten oppdagelsesferd på hotellet. Viktig med paraply inne, tydeligvis… Haha! –


– Fine rommet hos mammi ♥ Ut på kos med fammen  Love you! –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg